Informacija
apie projektą: Antrojo aukšto koridoriaus renovacija. Ši
idėja kilo istorijos ir informacinių technologijų mokytojoms bei 6b klasės
mokiniams. Galvojome, kad pakeitus antrojo aukšto koridoriaus vaizdą bus sukurtos
erdvės mokiniams, kuriose jie ras ne tik estetinį grožį, bet ir užimtumą per
pertraukas. Įgyvendindami mūsų projektą, mokiniai turėjo laikytis pagrindinio
reikalavimo - renovacija turi būti susijusi su istorija. Stengėmės darbus
atlikti kuo mažesnėmis sąnaudomis. Kai kur naudojome antrines žaliavas
(kamštukus, laikraščio iškarpas), prašėme tėvų pagalbos.
Turinio apžiūra:
Mokiniai, susirinkę nuotraukas, išanalizavę mokyklos erdves, kurias galėtų keisti, nusprendžia pakeisti
antrojo aukšto koridoriaus interjerą,
sukurdami mokymosi ir laisvalaikio priemones.
Vyksta diskusija tarp mokinių, kaip ir ką
reiktų keisti, ką galima patobulinti, kad aplinka būtų jaukesnė ir žaismingesnė. Kyla įvairių
nuomonių, netgi ginčų. Mokiniai diskutuoja su mokytojomis, išsako savo projekto vizijas bei projekto
atlikimo būdus. Svarstoma, kas ir kaip galėtų mums padėti.
Produkto projektas:
Susiskirstome į 3 grupes ir pasiskirstome darbus.
Pirmoji grupė tvarkys antrojo aukšto koridoriaus
palanges (sodins gėles ir ant palangių
pieš šachmatų lentas). Antroji - dekoruos
grindis (rašys ant jų istorines datas), o
trečioji renovuos sienas (lietuviškų žodžių žemėlapis, matematinės formulės,
keičiamas lietuviškos spaudos stendas ir t.t.).
Grupės fotografuoja dabartines erdves, po to daro eskizus. Mokiniai tarpusavyje diskutuoja, priima sprendimą, koks
turėtų būti galutinis rezultatas, pristato kitoms grupėms, pasiskirsto
darbus. Visas veiklas, kurias
atlieka, mokiniai aprašo, fotografuoja ir sudeda į dienoraštį. Konsultuojasi su mokytojomis.
Dalyvavimas projekte:
Kiekviena komanda dirba su skirtingomis erdvėmis. Komanda
pasirenka laiką ir pristato savo darbus kitoms komandoms, juos aptaria, išklauso pastabas,
papildymus ir pagyrimus. Po to komandos koreguoja savo darbus ir dar kartą aptaria bei
paruošia juos galutiniam aptarimui ir pristatymui. Tai sudėtingas iššūkis,
kuriam įveikti mokiniai turi suburti vieningą komandą.
Galutinis produkto projektas: Skaitydami projekto internetinio dienoraščio įrašus, mokiniai suvokia, kad projekto
vykdymas, redagavimas bei galutinis
rezultatas - įrodymas, kad susitelkusi mokyklos
bendruomenė gali pasiekti labai daug ir palikti puikų palikimą projekto vartotojams ateityje. Mokinių komanda, pasitarusi su mokytojomis,
nusprendžia savo projektą pristatyti mokyklos
administracijai, kuri numatys, kaip būtų
galima įgyvendinti kai kurias šio mokinių projekto
idėjas. Kai kurias idėjas mokiniai jau įgyvendino: pasodino gėles, nupiešė
šachmatų lentas.
Grupės: http://www.pageorama.com/?p=6klase
Filmas: http://www.youtube.com/watch?v=98WF2vXANws&feature=youtu.be
Refleksija:http://refleksija6kl.blogspot.com/
Grupės: http://www.pageorama.com/?p=6klase
Filmas: http://www.youtube.com/watch?v=98WF2vXANws&feature=youtu.be
Refleksija:http://refleksija6kl.blogspot.com/
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą