Puslapiai

2012 m. lapkričio 18 d., sekmadienis

6b klasė. ANTROJO AUKŠTO REKONSTRUKCIJA

Informacija apie projektą: Antrojo aukšto koridoriaus renovacija. Ši idėja kilo istorijos ir informacinių technologijų mokytojoms bei 6b klasės mokiniams. Galvojome, kad pakeitus antrojo aukšto koridoriaus vaizdą bus sukurtos erdvės mokiniams, kuriose jie ras ne tik estetinį grožį, bet ir užimtumą per pertraukas. Įgyvendindami mūsų projektą, mokiniai turėjo laikytis pagrindinio reikalavimo - renovacija turi būti susijusi su istorija. Stengėmės darbus atlikti kuo mažesnėmis sąnaudomis. Kai kur naudojome antrines žaliavas (kamštukus, laikraščio iškarpas), prašėme tėvų pagalbos.
Turinio apžiūra: Mokiniai, susirinkę nuotraukas, išanalizavę mokyklos erdves, kurias galėtų keisti, nusprendžia pakeisti antrojo aukšto koridoriaus interjerą, sukurdami mokymosi ir laisvalaikio priemones. Vyksta diskusija tarp mokinių, kaip ir ką reiktų keisti, ką galima patobulinti, kad aplinka būtų jaukesnė ir žaismingesnė. Kyla įvairių nuomonių, netgi ginčų. Mokiniai diskutuoja su mokytojomis, išsako savo projekto vizijas bei projekto atlikimo būdus. Svarstoma, kas ir kaip galėtų mums padėti.
Produkto projektas: Susiskirstome į 3 grupes ir pasiskirstome darbus. Pirmoji grupė tvarkys antrojo aukšto koridoriaus palanges (sodins gėles ir ant palangių pieš šachmatų lentas). Antroji - dekoruos grindis (rašys ant jų istorines datas), o trečioji renovuos sienas (lietuviškų žodžių žemėlapis, matematinės formulės, keičiamas lietuviškos spaudos stendas ir t.t.). Grupės fotografuoja dabartines erdves, po to daro eskizus. Mokiniai tarpusavyje diskutuoja, priima sprendimą, koks turėtų būti galutinis rezultatas, pristato kitoms grupėms, pasiskirsto darbus. Visas veiklas, kurias atlieka, mokiniai aprašo, fotografuoja ir sudeda į dienoraštį. Konsultuojasi su mokytojomis.
Dalyvavimas projekte: Kiekviena komanda dirba su skirtingomis erdvėmis. Komanda pasirenka laiką ir pristato savo darbus kitoms komandoms, juos aptaria, išklauso pastabas, papildymus ir pagyrimus. Po to komandos koreguoja savo darbus ir dar kartą aptaria bei paruošia juos galutiniam aptarimui ir pristatymui. Tai sudėtingas iššūkis, kuriam įveikti mokiniai turi suburti vieningą komandą.
Galutinis produkto projektas: Skaitydami projekto internetinio dienoraščio įrašus, mokiniai suvokia, kad projekto vykdymas, redagavimas bei galutinis rezultatas - įrodymas, kad susitelkusi mokyklos bendruomenė gali pasiekti labai daug ir palikti puikų palikimą projekto vartotojams ateityje. Mokinių komanda, pasitarusi su mokytojomis, nusprendžia savo projektą pristatyti mokyklos administracijai, kuri  numatys, kaip būtų galima įgyvendinti kai kurias šio mokinių projekto idėjas. Kai kurias idėjas mokiniai jau įgyvendino: pasodino gėles, nupiešė šachmatų lentas.

Grupės: http://www.pageorama.com/?p=6klase

Filmas: http://www.youtube.com/watch?v=98WF2vXANws&feature=youtu.be

Refleksija:http://refleksija6kl.blogspot.com/

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą