INFORMACIJA APIE PROJEKTĄ
8 klasės mokiniai nori pakeisti geografijos kabineto lubas, grindis, sienas ir interjerą.
Mokiniai
turi daug įvairių minčių. Kabineto lubos galėtų būti tarsi dangus su planetomis,
grindys - kompasas, ant sienų surašyti
svarbiausi geografiniai faktai, nupiešti žemėlapiai. Interjeras būtų padarytas
iš įdomiausių ir informatyviausių su geografija susijusių daiktų.
Mokiniai
mano, kad jei pats kabinetas atrodytų įdomus, gražus ir informatyvus, mokiniai
daug aktyviau siektų žinių.
DALYVAVIMAS PROJEKTE
Mokiniai išanalizavę mokyklos erdves, kurias galėtų keisti, nusprendžia keisti geografijos kabineto erdvę (sienas, lubas, grindis, interjerą). Vyksta diskusija tarp mokinių, kaip ir ką reiktų keisti visiškai, ką galima palikti. Kyla įvairių nuomonių, netgi ginčų, kodėl reiktų renovuoti, kas ir kaip galėtų padėti finansiškai. Mokiniai susiskirsto į 4 grupes, pasiskirsto darbus. Viena grupė pertvarkys kabineto interjerą, antra - dekoruos lubas, trečia - sienas, ketvirta - grindis. Grupės fotografuoja esamas kabineto erdves. Daro eskizus, kaip būtų galima pakeisti kabineto erdves, tarpusavyje diskutuoja, priima sprendimą koks turėtų būti galutinis rezultatas, pasiskirsto darbus. Visas veiklas, kurias atlieka aprašo, fotografuoja ir talpina į dienoraštį.
1 grupė http://tackk.com/rw0cszDALYVAVIMAS PROJEKTE
Mokiniai išanalizavę mokyklos erdves, kurias galėtų keisti, nusprendžia keisti geografijos kabineto erdvę (sienas, lubas, grindis, interjerą). Vyksta diskusija tarp mokinių, kaip ir ką reiktų keisti visiškai, ką galima palikti. Kyla įvairių nuomonių, netgi ginčų, kodėl reiktų renovuoti, kas ir kaip galėtų padėti finansiškai. Mokiniai susiskirsto į 4 grupes, pasiskirsto darbus. Viena grupė pertvarkys kabineto interjerą, antra - dekoruos lubas, trečia - sienas, ketvirta - grindis. Grupės fotografuoja esamas kabineto erdves. Daro eskizus, kaip būtų galima pakeisti kabineto erdves, tarpusavyje diskutuoja, priima sprendimą koks turėtų būti galutinis rezultatas, pasiskirsto darbus. Visas veiklas, kurias atlieka aprašo, fotografuoja ir talpina į dienoraštį.
Grupės:
2 grupė http://tackk.com/h2qhtb
3 grupė http://tackk.com/txww9c
4 grupė http://tackk.com/zw60de
PROJEKTO REZULTATAS
http://www.slideshare.net/karolineta902/geografijos-projektas-sienos
http://www.slideshare.net/domutea14/geografijos-kabinetas-naujas
http://www.slideshare.net/kotryna9/geografijos-kabinetas-2
http://www.slideshare.net/vytene/geografijos-kabinetas-2-15330097 https://corkboard.me/Qixzi4R9st
MOKYTOJOS
Geografijos D.Tovtkevičienė
http://about.me/diana.tovtkeviciene
IT I.Subačienė
http://about.me/ingrida.subaciene
FILMUKAS
http://www.picovico.com/en/play/4fd5ec6ac96f4106af2f5aff1d5bb5a1
REFLEKSIJA
http://refleksija8klase.blogspot.com/
Sveiki, man labai patinka tai, ką jūs darote, jūsų idėjos ir tai, kad savo projekte panaudojote labai daug įvairių įrankių. Tikiuosi, jums patiems taip pat buvo labai įdomu.
AtsakytiPanaikintiLinkiu kūrybinės sėkmės ir tikiuosi, kad vėl susitiksime kitame etape.